13.04 / TRÖTT

hej , nu sitter jag & fixar & trixar lite med min nya iPod.
jag gillar den faktiskt.
nu ska jag snart hoppa in i duschen, mamma & pappa är hos mormor & hjälper henne med sin nya spis.
heter det spis ?
hihi.
jag vann inte tävlingen jag var med i..
men shitsame.
klockan 3 idag ska vi vara hos morfar & ulla-britta & äta, så alla kan väl skickaiväg ett sms eller två ?
om någon timme kanske ni får vad som händer den här veckan som kommer.
hörs snart !





jag har dessutom blivit sämst på att uppdatera.. förlåt.
statistiken sjunker, så ge förlag på vad jag kan skriva om !

Kommentarer
Postat av: sara

vi länkar varandras ? :).

2009-12-28 @ 23:19:51
URL: http://ssaraloov.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0