13.59 / UJUJUJ

hej !
om en timme ska jag vara nere på badhuset för att vara lucia..
ja , lite nervös är jag faktiskt.
men ändå väldigt taggad !
jag ska smsa alma & fråga om hon ska med ner samtidigt.
klockan 5 börjar alltså allt , & jag vet inte riktigt om jag kommer klara det , haha !
jag kommer få stearin i håret..
men men.
på tisdag blir alltså fotograferingen som jag talade om , istället för idag.
för jag fick lite bråttom , eftersom jag inte hade något linne..
men nu ska jag packa ner plattången & lite av sminket i väskan innan jag glömmer bort det.
tar troligtvis kort , som jag lägger in ikväll.
pappa tar dom säkert , så dom blir kanske inte så jättebra.
men dom får duga , hihi !
nu ska jag gå.
hörs !


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0