14.46 / SORRY

hej.
ERIK VANN JU FÖRSTÅS IGÅR !
HAN ÄR BÄST !
var hos sara igår , hihi , det var därför jag inte uppdaterade.
vi hade jättekul , sen sov jag där , & kom hem nu för några timmar sen.
jag har inte mer att skriva , haha !
men ni får en gårdagens outfit & en bild från igår.
både moa & sara hade ju systemkameror , så jag snodde bara dom att ta kort med , & tog inga egna bilder.
förlåt.
troligtvis så gör jag inget idag.




- svarta tunna strumpbyxor vet jag inte vart dom är ifrån
- vitt baslinne från gina
- svart kofta från h&m
- armbandet har jag fått av tobias




mums , saras mamma var verkligen jättesnäll & betjänade oss igår !
tack för kvällen.
älskar er !♥





Kommentarer
Postat av: sara

hihi, vi hade det bra :D!

2009-12-12 @ 15:44:01
URL: http://ssaraloov.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0