17.27 / KLART

skolan är klar nu !
skönt !
eller , tre dagar kvar , & då har vi nästan bara pyssel & dans & så.
men inga mer läxor eller prov.
puh , nu har jag iallafall klarat ett halvår bra.
då borde jag ju klara några år till.
ge upp tänker jag iallafall inte !
hihi.
men idag vaknade jag normalt.
men blev klar ganska tidigt.
så jag gick typ överdrivet tidigt ,eftersom jag skulle gå själv.
för moa kom inte idag..
älskar dej vännen & stöttar dej alltid ♥
ska inte ta upp mer här.
vi hade idrott i 10 minuter typ !
tränade på danserna tills fredag bara.
sen gick jag sara & linnea hem hit & hämtade fika som vi skulle äta på franskan nu på eftermiddagen.
happyface.
men om tre dagar slutar ragnhildur ju..
dagen har faktiskt vart ganska skön.
på matten fick vi bara sitta vid datorn !
ingen dagens idag , men kan berätta att jag har ett par gråa mjukisar & ett vitt linne bara.
jag var så trött imorse..
men en hiss & en diss tror jag faktiskt !
ha det bra !




snö !
jag älskar det nu när det äntligen har kommit !
lite julkänsla iallafall..



kissie , jag har verkligen tröttnat på henne.
efter att hon har börjat träna är hennes blogg bara .. tråkig ?
vad tycker ni andra ?





Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0