17.32



låttips !:
haha , alla har säkert hört den , men jag tycker fortfarande att den är bra.
nu mår jag bättre.
sitter i en tomteluva på mitt rum & ska snart titta på julkalendern som jag missade imorse !
ingen jul utan chokladkalender & julkalender , tycker jag !♥
så mamma ska åka ner & köpa en söt hello-kitty-kalender till mig också !
hihi.
imorgon åker jag in till örebro för att handla julklappar , kanske bloggar från mobilen , om jag kommer på hur man gör.
ja , jag är faktiskt blondin.
idag har jag bakat lite pepparkakor & dekorerat dom med rosa glasyr , hihi !♥
nu ska jag gå , uppdaterar nog en gång ikväll.



Kommentarer
Postat av: muki

Tja



vill bara säga att jag har just nu en tävling som man kan vinna en sjut snygg jul blogg design,



kolla

http://minbloggdesign.blogg.se/2009/november/tavling-fa-jul-blogg-design.html

2009-12-01 @ 18:54:56
URL: http://minbloggdesign.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0