17.54 / NÄNÄ

så blev det alltså med julpyntet.
pappa har inte ens plockat fram så mycket som en tomte.
tråkmåns..
nu hinner jag ju faktiskt inte pynta något , men jag ska överraska dom i veckan !
hoppade träningen idag..
även fast det var sista luciaövningen..
men jag klarar det nog ändå.
jag får försöka träna lite här hemma , & sen på torsdag , om jag har tur !
nu har jag jättetråkigt.
känns som att jag är sjuk.
har inte träffat någon kompis på jättelänge.
jag vet inte varför jag inte har ringt någon.
jag är nog väldigt trött..
alla kan väl tipsa om roliga & bra tävlingar ?
efter förra tävlingen som jag inte vann är jag väldigt taggad på fler !
hihi , nu ska jag gå & tjocka mej , eller göra något vettigt.
ha't bra !


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0