18.26

jag är inte alls något busig ..
jag har så ont i magen så jag tror att jag ska spricka ..
ni får massa saker nu !
hihi , för jag har tråkigt ..




- jeans från gina
- grönt baslinne från gina
- koftan vet jag inte varifrån den är

4 bilder kommer nu fårn att jag var med sara i örebro 5 december
sen kommer lite bilder som jag tog igår när jag inte kunde somna , haha !



örebro
världens mysigaste fik var vi inne på här !
bion dessutom , var världens dåligaste , jag trodde jag skulle somna ..

inne i örebro , var iallafall outfiten såhär :



hihi , fett där !



ja , ni såg ju kanske att jag hade tråkigt ..
helt osminkad & hetaste pyjamasen hade jag också !

nu ska jag gå ner & hjälpa mamma att tvätta , jag ska vara duktig.


Kommentarer
Postat av: sara

hihi, det var skitkul! :)

2009-12-09 @ 20:44:29
URL: http://ssaraloov.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0