20.06 / baning on the system

hej bloggen.
nu gör jag absolut ingenting.
jag gjorde klart alla läxor igår , puh , skönt !
nu ska jag snart gå ner & duscha , för mitt hår är verkligen smutsigt.
imorgon åker jag hem efter skolan , sen fyller sara , grattis !♥
jag har gått långpromenad idag med hugo också , i 40 minuter var vi ute , hihi , jag är duktig idag.
nu ska jag snart plocka upp dom sista kläderna som hänger över soffkanten !
sen ska jag duscha , & sen ska jag nog sitta lite mer vid datorn eller kolla på tv.
men först får ni dagens , hiss & diss !
jag vet att ni gillar det , haha !





- svarta jeanstights från bikbok
- grönt baslinne från gina
- vit tjockiströja har jag fått av min moster




december & snö !
december är mycket mer än bara mysigt , vitt , kallt , godis , julklappar , allt !
idag på matten kollade vi temperaturen en vecka framåt.
nästa vecka blir det -7 grader !





pms
bläh , usch & ännu mer bläh
så jobbigt , bara onödigt ?




Kommentarer
Postat av: sara

hihi tack (a)

2009-12-10 @ 21:46:37
URL: http://ssaraloov.blogg.se/
Postat av: Angelica

SV: hallelujah :) Det ligger inne på facebook om du vill höra när jag sjöng. saknar dig gumman! <3333

2009-12-11 @ 14:07:39
URL: http://angelss.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0