20.47 / breathing your love



jadu , vad ska man säga ..
vi blir lite flummiga såhär på helgerna !
jag älskar dej !


____________________________________________________________________
nu har jag hjälpt mamma med tvätten , så nu är mina kläder äntligen rena igen !
känns som att det har varit riktigt tomt i min garderob nu ett litet tag ..
nu ska jag hitta lite nyheter att ha på fredag , för imorgon kommer amanda & vi går ner på stan & letar presenter till sara.
på söndag åker jag ner på stan & kollar på lucia inne på stadshotellet med hanna.
ha det bra !


Kommentarer
Postat av: sara

fett drygt lisa,

jag har lagt ut exakt samma?

2009-12-09 @ 22:35:25
URL: http://ssaraloov.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0