21.04 / JULKLAPPAR

hej bloggen.
idag har jag linnea & sara som sagt varit inne i örebro & handlat julklappar , mys.
först hade jag & sara lite småkul på bussen såhär , haha , alla ni som satt på bussen , nej vi är inte sjuka !
sen när vi kom in till örebro gick vi till wasakonditorit & fikade lite , medans vi väntade på linnea som inte hann med bussen , haha.
när linnea hade kommit började vi gå & handla.
gick faktiskt ganska bra , har hittat något åt alla nästan.
iallafall dom viktigaste.♣
när vi åkte hem sen dårå , skrattade vi nog så vi väckte nästan hela bussen , hihi !
ja , vi är busiga.
ni ska få ett videoklipp för att se vad jag & sara hade rejält kul åt inne på BR.
hahahahahaahahahaha !
jani.
men sen när vi kom hem , följde jag med sara hem & slog in paket.
halv 8 åkte jag hem , & sen dess har jag inte gjort någonting.
men nu ska jag kila ner & kolla på grey's med mor & syster.
vi ses !

 


dagens facelook såg alltså ut såhär :



ni får faktiskt ingen outfit , för den såg mupp ut med halsduken.
nöj er !


Kommentarer
Postat av: angelica

min sötnos<3

2009-12-04 @ 15:09:44
URL: http://angelss.blogg.se/
Postat av: bambii

söt du är (:

<3

2009-12-05 @ 07:51:00
URL: http://bambiisweets.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0