21.57 / FÖRLÅT

förlåt för så dålig uppdatering..
statistiken blir bara sämre, men det är ju mitt egna fel, får väl skylla mej själv.
men ska försöka bättra mej!

gårdagen:

jag var hos linn & emma, vi var mest ute & åkte pulka efter deras fyrhjuling, det var väldigt roligt må jag säga!
måste provas om ni inte har provat det redan!
hihi, sen åkte jag hem & gjorde absolut ingenting.





- blåa jeanstights från h&m
- rosa baslinne från ginatricot
- flerfärgad huvtröja från bikbok

dessutom är jag & min lilla vovve väldigt söta, ja !
hihi..





ja, jag sa ju att vi åkte pulka, ni kan få se en liten bild hur man ser ut efter, hihi!



haha, ska dit imorgon med & tror jag försöker undvika smink då, hihi!


idag:
jag mor & lina åkte in till marieberg galleria för att handla lite på mellandagsrean, om det heter så?
hihi, det lät så fel.
men iallafall, jag hittade inte så mycket, men det här blev det iallafall:



- ett aprikostfärgat linnea från ginatricot
- en grön huvtröja från cubus
- ett axelbandslöst linne med nitar från jc
- ett nitarmband från lindex
- tre par piecestrosor från vila





- svarta jeans från ginatricot
- vit & svart t-shirt från ginatricot
- vita vantar fick jag i julklapp


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0