dryg människa



haha , jag sa ju att jag skulle lägga ut en video på min & saras sjuka humor !
ni som tycker den är kul kan ju kommentera ?

skola idag , ganska drygt , stör mej lite på några ..
men sen gick jag hem , & kvart i fem hade jag utvecklingssamtal , vilket gick ganska bra !
hihi , sen åkte jag direkt ner till träningen , som gick segt , eftersom jag inte hade varit hemma & ätit innan ..
men i slutet körde jag på !
& sen hjälpte jag zandra att ta in linorna & allt. *stolt*
haha , men nu ska jag skriva ner nyhetsläxan & göra matteläxan , sen ska jag äta något , & sen tror jag nog att jag dejtar kudden.
är så himlans trött !
ni får ingen outfit idag heller , börja inte gråta.
men jag orkar inte göra något nu.

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0