helg igen

skönt.
veckorna har börjat gå fort.
så nu är det väl snart juafton !
jag är riktig taggad.♥
ikväll skulle ju linnea slagga här & om inte hon kunde , skulle nog amanda kika förbi.
men linnea kunde inte , & amanda skulle till en kompis i nora som hon inte har träffat på länge.
så ikväll blir det ensamkväll.
tror jag , jag ska smsa någon & kolla om någon vill hitta på något !
men skolan gick ganska snabbt idag.
har inte mer att säga , men nu har jag faktiskt tid & lite lust att ta en hiss & diss.
ingen outfit idag tyvärr , försov mej , så jagfixade mej bara lite snabbt.



jul !
så himla mysigt.
allt är bara så varmt & fint inomhus.
utomhus är det kallt & snö & vitt & blått.
jag gillar bådadelarna.



hundar.
eller nej , verkligen inte dissar hundarna.
men om man är väldigt trött eller mår inte bra ,
sen måste man ut med hunden.
men min hund är världens underbaraste !



dagens humör : trött..
dagens borde : plugga inför provet
dagens frisyr : utsläppt plattat
dagens klädsel : mjukisbyxor , mysiga strumpor , t-shirt , linne , bh & trosor
dagens planer : tv:n & datorn
dagens längtan : att träffa angelica !
dagens tråkigaste : slagsmål..
dagens personer : linnea sara & amanda
dagens låt : eminem - when i'm gone



Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0