17.42

hej sötnosar !
idag tog vi svin-sprutan då , den gjorde inte alls ont , men innan var jag skakis som bara den , haha !
efter nu har jag jätte-ont verkligen ..
så det blir ingen dans som skulle börjat nu , med 'öppen lektion' tyvärr .
typiskt , jag ville ju ..
gick hem från skolan idag efter alla sprutans biverkningar ..
en otrolig huvudvärk & lite illamående ..
dessutom har jag ont i vänstra nyckelbenet när jag andas.
jag har inte en sådär jättebra dag idag , haha !
nu sitter jag i soffan med datorn i knät & tittar på tv & äter chips.
jag vill ha något gott.
bajs , det betyder bara mensvärk.
dessutom följer jag massa bloggar i bloglovin nu , då kan väl ni följa mej också ?
men nu ska jag nog göra något roligare.




haha , i lek&bus-landet !




Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0