hockeynörd ? 8),

nej , verkligen inte .
jag och sara skulle & kolla på hockeyträning idag , nu för en halvtimme sen , men vi satt bara där & flummade .
i början såg vi lite , men bara för att vi skulle lista ut vilka som var vilka .
haha !
idag har det gått segt , höll på att dö på slöjden .
jag frågade om jag hade gjort rätt på en sak & hon säger att hon ska gå igenom det med hela klassen , för att vi ska kunna det , pinsamt ..
dessutom är min gamla syslöjdslärare död , hon dog för snart en vecka sen tror jag ..
ingen gillade henne särskilt mycket , men det känns ändå konstigt ..
okej , ska komma in på något nytt .
efter skolan segade jag hemåt , & när jag kom hem åt jag .
17.45 var det träning [dans] på sandströms , ni som vill komma & kanske börjar kan komma nästa gång !
det gick väl ganska bra , fast jag tappade bort mej en gång när lina & emma distraherade mig ..
efter åkte jag bara hem & duschade , sen åkte jag & sara & kollade på hockeyträningen , då .
gulligt !
nyss kom jag hem , men kör ingen hiss & diss , för jag måste plugga .
imorgon blir det tandläkarn , usch , fy , bläh , inget positivt med det !
blogg.se är väldigt segt på kvällarna , så jag kan inte lägga upp en bild .
pussva !


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0