längesen nu

men nu börjar jag ...
inte komma tillbaka .
det är såhär att han som ska laga min dator är i berlin , och vi vet inte när han kommer hem .
typiskt .
det kommer kanske ta ett tag .
men jag har hunnit med mycket , men orkar inte rabbla upp allt .
men idag har vi städat hela dagen , jag har faktiskt hjälpt !

nu har vi precis beställt pizza , och sen kanske barbro & göran kommer hit .

snart ska pappa följa med mej upp på mitt rum och fixa till det sista .

nu ska jag gå , puss , älskar er ! ♥

ni kan ju kolla en jättenice sida dessutom , jag kollar den nästan varje dag !

tryck här
min kompis moa visade den för mej , kolla hennes blogg oxå , sådär samtidigt .
moa fohlin's blogg


 


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0