rubrik

hej alla små söta bloggläsare .
haha , kolalr lite på "singing bee" samtidigt som jag pluggar , & först skulle dom sjunga "svennebanan" & sen "bananer i pyjamas".
haha , lite komiskt faktiskt .
men idag har jag tränat , inför tävlingen på söndag .
gick ganska bra , faktiskt .
nyss har jag kommit hem , & nu pluggar jag .
kanske oförbrett prov imorgon ..
i so , på bibelkunskap , hehe ..


äkta kompisar , som alltid finns där , vad som än händer .
vad någon annan än säger , jag har en .


falska kompisar , inga kommentarer , men jag har en massa ..


såhär såg jag ut igår , eller i förrgår , iallafall .

- vitt baslinne från ginatricot
- trasiga jeans från ginatricot
- stor skjorta som är mammas gamla
- hjärt-halsband från glitter eller något sådant


nu ska jag läsa twilight !

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0