tjaah



jag kör hädanefter min egna stil



hej !
jag påverkas inte , hihi !
idag städade jag rummet . *stolt lisa*
sen satt jag vid datorn , & när klockan var halv 5 började jag göra mej iordning .
för när klockan var 6 kom hanna hit .
*happyface*
hihi , vi hade lite kul , vi typ pratade & kollade i skolkataloger .
sen gjorde vi lite busiga saker , *hosthost*
hihi !
när hon åkte vid halv 10 satte jag mej vid datorn igen .
nu är klockan 00.01 & jag ska nog gå & lägga mej , för jag har tävling halv 9 imorgon ..
jaja , jag får väl pina mej igenom den .
ni får en 'lisas outfit' & lite bilder , sen får ni en bild på mej & bästishanna , jag älskar dej !♥




hihi , fin bild !







haha , snigga ben !






Kommentarer
Postat av: angelica

lika söt som alltid gumman! <333

2009-12-04 @ 15:11:01
URL: http://angelss.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej tutte xd

2009-12-06 @ 22:01:33

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0