förlåt,förlåt,förlåt,förlåt,jag älskar er ♥

nu ska jag verkligen bli bättre !
någon får påminna mej (y)
valpkurs idag,är blöt och ska snart gå till kojs och förbreda mej för morgondagen.
är blöt efter att jag har duschat hugo.
ni får en dagens,en dagens bild,en hiss och diss,och en dagens bästavän ! :)
sen ska jag börja med veckans snygging,då ni får anmäla er själva :)
för alla vill väl bli en veckans snygging ? ;d
men sen kanske ni får bilder från helgen som spenderades med bästa ebba,alma och anna,
jag älskar er ♥

dagens :

- gråa mjukisbyxor från bikbok
- strumpor från newbody
- vitt baslinne från gina
- bondelid-tröja från lager 157


dagens bild :

egopix,för jag hade tråkigt :$

dagens hiss: valpar
                  dom är såå söta
                  även fast dom är stora och jobbiga,
                  är alla så gulliga !
dagens diss: skolan
                  jag hatar den
                  det är så jobbigt att gå upp tidigt,
                  man kan väl iallafall gå från 12 till 3 ?!?!

dagens bästavän går till alma öhmar,
hon är så underbar,
sötnos där ! :*



älsklingstjejor ! ♥
ni får nog kolla på resten på onsdag..
blir örebro md cillaälskling imorrn,
så då hinner jag kanske inte uppdatera :(
PUSSAR ! :*
/ lisafisa'


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0