godnatt bloggen :)

nu ska jag snart sussa,
är jättejättetrött..
så nu har jag bestämt mej för att gå till kojs :)
först ska jag bara uppdatera :)
sovmorgon idag ! :D
fast han inte uppdatera,
förlåt..
imorgon blir jag seriös igen ;d
sen skola,
efter skolan hade jag träning,
gick INTE bra,
är INTE på bra humör.
vet inte varför,
nej.
jag är nog bara trött..
men iallafall,
sen har jag läxa,
jättemycket.
so,engelska,svenska,matteprov o något mer,tror jag..
men ni ska få massa dagens NU :)
jag är BÄST ! :D
 
såhär såg jag ut någon dag,vet inte när.. :$


- blåa jeans från gina
- vitt baslinne från gina
- gammal stor skjorta från mamma


håriga armar :$


igår:
ojdå,såg nu att ena bilden var väldigt suddig.. :$

- svarta jeansleggings från vero moda
- vitt baslinne från gina
- svart munktröja som är min systers


nu ska jag gå.
PUSSAR ! :*
/ lisafisa'

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0