hej bloggen

äntligen uppdaterar jag igen :)
jag har helt enkelt inte hunnit,
men ska bättra mej.
har börjat kolla lite på hur min design ska se ut,
har den färdig nu,
men behöver bara nån som kan göra den åt mej :)
ska väl se vem som vill och kan,som kan göra den snart ;d
nu tänkte jag lägga in lite dagens,dagens hiss,dagens diss,veckans måsten och lite sådant (a)
försöker plugga på franskan tills imorgon,men glosboken har d'mp. 
fick g på no-provet,inte nöjd,men det är väl bättre än ingenting ?

veckans måsten :


det blev inte så jättebra :$













- vitt baslinne från gina tricot
- svarta jeanstights från bikbok
- blå- och röd randig tröja fick jag av moa igår,tack !
- klockan runt halsen är min mammas gamla




blogawards

ska bli jättekul att få se vem som vinner allt i olika grejer,
och att få rösta och så mycket ! :D



läxor

såååååå tråkigt ! o:
inga kommentarer.


nu ska jag iallafall gå !
snart börjar grey's anatomy,
så jag ska väl försöka pallra igenom mej den där franska läxan,
och försöka hinna måla naglarna.

hihi,såg ni att det faktiskt gick längre upp ? :D
det blev ju inte världsbäst,men än så länge får det duga ;d
nu ska jag gå.






Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0