hej bloggen :)

nu är jag på G igen :D
hoppas  ni har saknat mej (a)

idag har jag iallafall rensat ur hela garaget och letat gamla kläder.
så i vår ska vi vara med på något konstigt bakluckeloppis !
då ska vi sälja ut massor av kläder och gamla leksaker.
eller så skulle vi kanske få ett bord på lindehov eller något konstigt.
nu kollade jag precis igenom min gamla veckans måsten som jag aldrig hann lägga ut.
jag hade en sak som jag hade gjort,och det var att pluggar franska.
nu har jag gjort alla sakerna.
jag känner mej faktiskt duktig.
nu ska jag nog fortsätta kolla lite på andras bloggar,eller på bilddagboken.
sen imorgon blir det örebro med linnea.
ikväll kanske jag slaggar hos ida,vi får se hur det blir.
vet inte om jag hinner uppdatera något mer idag eller imorgonbitti.
imorgonkväll får ni iallafall söta bilder på mej o linnea.
snart ska jag nog pallra mej ner till simträningen och sen ska jag på styrelsemöte.
puuh,tänk när dagen är slut och jag bara kan krypa ner och dejta kudden.
skönt !
nu ska jag gå och borsta tänderna,vilket jag inte har hunnit med än !
om några minuter får ni nog ett "höstlovsschema".





Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0