örebro idag med

men med sara johanna och emma ♥
ni är världsbäst.
vi åkte iallafall först till lekochbuslandet.
flömm !
först var det någon random kille som sa att jag,han och johanna var i "lag" i "piratskeppet".
haha !
sen kom det en liten flicka inne i klätterställningen och frågade om jag och johanna ville gå med henne.
haha,för söt !
sen har det inte hänt så mycket mer.
vi missade nästan alla bussar,
för sara och johanna är söta ♥
köpte "ingenting".
en varm choklad och en negerboll.
huhu,busigt.
nu ska jag nog gå ner och kolla på house.
längtar efter snön gör jag också.
mitt liv är inge bra just nu.
jag vill bara hem.
men,men.
nu ska jag gå.
alla kan kommentera och göra mej glad ?♥
filmade dessutom mest idag,men har fyra bilder,
men jag orkar inte lägga in dom på datorn.
förlåt.



det här är dessutom min och tobbes humor..
www.damp.se


Kommentarer
Postat av: emispemis

livet e aldrig helt perfekt.

alltid äre någon som hatar o alltid äre någon som älskar!

men vi har varandra bebis!

jag älskar dig

2009-10-29 @ 08:30:56
URL: http://emaalexandra.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0