svar på frågestund !

blev sent,men nu kommer dom iallafall.


angelica:

gillar du någon just nu kusin? <3 ;)

svar: ja,jag gillar någon just nu.


thea:

vad heter din bvän?
vad tkr ru om mig? :)

svar: jag har flera "bvänner",kan inte räkna upp dom alla.
men dom tre som jag kan berätta allt för är sandra,sara och angelica.
jag tycker du är väldigt fin och snäll thea,skulle gärna kunna åka och hälsa på dej någon dag på höstlovet.


cecilia axelsson:

Vad gör dig ledsen?

svar: jadu,oäkta vänner,som bara är kompis med en för att kunna göra någon annan avis,ex.
folk som ljuger.
och jättemycket mer.


sandra:

är du oskuld?
har du någonsin velat bli smalare?

svar: ja,och jag ska försöka vara ett bra tag till.
ja,eller,jag har aldrig bantat.
men jag har försökt att gå ner i vikt,men bara genom att träna mycket,och inte äta så mycket.
håller på med det nu.


anonym:

När fick du din mens?
Skulle du vilja träffa mig i verkligheten?
Tjänar du något på din blogg?
Hur bloggar man?
Kan du hjälpa mig med min blogg?

svar: jag fick min mens i våras/somras,precis efter skolavslutningen.
jag vet inte vem du är,men jag skulle gärna vilja träffa dej.
nej,jag bloggar för att det är roligt. visst,det skulle vara kul att bli känd på sin blogg,och kunna få pengar för det. men inte än på ett tag iallafall ;)
jadu,det beror nog på person till person.
vad man vill blogga om och så vidare.
nej,för jag vet inte vem du är än ;)


annie ribba:

har du drukit eller rökt någon gong
anvender du smingk
vad för något

svar: ja,jag har smakat en viss champagne på nyårsafton.
och nej,jag har aldrig rökt och tänker aldrig göra.
ja.
foundation,kajal,mascara.


kevin:

vem är snyggast 96 i linde

svar: jag vet seriöst inte.
jag skulle kunna säga det,men jag har ingen aning o:


emma a:

ska dt bli kul på fredag? <3 (:

svar: ja,det ska bli kul att gå på barnkalas.
få vara sej själv och verkligen oseriös ett litet tag :d


anonym:

ähm,vem var din första kärlek? (A)

haru någonsin gjort något olagligt?

tycker du verkligen om emma ?

svar: oj,jag är tretton nu,min första var nog någon gång vid 2-årsålder,jag kommer inte ihåg.
ja,jag har nog gjort något olagligt någongång,men inget allvarligt :d
emma landström ?
alla har sin dåliga bit,men emma är som min syster.
jag älskar henne.
emma andersson ?
som sagt,alla har sin dåliga bit.
men emma a har jag känt sen jag var 2,hon är en del av mitt liv och går inte att sudda ut.
varför skulle jag inte gilla henne ?


ebba duvet:

när börja du simma
tycker du verkligen om mig
tycker du ebba är bäst

svar: jag började simma för ca 2 år sen.
längre ska jag försöka hålla på.
ja,som kompis är du okej,du är trevlig och social,mer känner jag dej knappt :$
pfft,nej,lisa är bäst (:

ni kke märkte att jag inte tog med alla frågor,men det var bara för att många hade frågat samma sak. :b


Kommentarer
Postat av: angelica

kan berätta allt för dig gumman! <333 vi måste f'an ses snart. jag saknar dig så!! :`( <3333

2009-10-21 @ 20:47:51
URL: http://angelss.blogg.se/
Postat av: sara

i love u

2009-10-21 @ 21:14:02
URL: http://ssaraloov.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0