godmorgon bloggen :)

nu sitter jag och tittar på tv,klockan är inte särskilt mycket.
vaknade väldigt tidigt,
fick lov att ta hugo,
han var sällskapsjuk.
idag har vi ledigt från skolan,
vi ska samla in pengar till kenya -.-
ganska tråkigt,
men skola är skola
och det måste man göra.
så jag ska diska,
städa lite och sådant.
sen får jag en hundring av mamma :)
ehm,sen kommer linnea.
vi ska väl hitta på något,
vet inte vad.
börjar bli lite frisk,
så idag får ni verkligen en dagens !
wihoo ! ;d
sen behöver jag fortfarande hjälp med designen.
har frågat två söta tjejer om hjälp,
men ingen av dom har svarat :(
angelica,mitt kusinbarn,bor i stockholm:
www.angelss.blogg.se



söt tjej va ?!?!
hittade bilden på hennes blogg..

sen moa fohlin,jättebra bloggare !
riktigt söt tjej i min klass :)
www.brunettvsblondin.blogg.se

har ingen bild på henne,
och vet tyvärr inte om jag får lägga ut en heller...
synd,

nu ska jag gå och duscha,
PUSSAR PÅ ER ! :*
/ lisafisa'


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0