hej bloggen. :)

första uppdateringen nu då.
har haft flera bloggar förut,men dom kommer jag inte lägga ut här,tyvärr. ;)
men vidare,tänkte bara lägga in en liten snabb kvällsblogg nu,
ska snart gå och sova,känner att det är behövligt,gud så trött jag är!
har jämt haft blogspot.com,men alla säger att blogg.se är bättre,så nu testar jag det också.
skola idag.
tråkigt.
säger inte mer,för nu måste jag gå ner.
men ska ha lite grejer på den här bloggen.
någon som kan hjälpa mej att fixa designen?
kommentera?
jag vet nog vilka dom flesta är.
puss och godnatt. :*
/ lisafisa'

ni fick en liten gammal bild från i somras på mej,för
er som inte hade en aning om vem jag var.
men ska ha lite grejer på den här bloggen.
någon som kan hjälpa mej att fixa designen?
kommentera?
jag vet nog vilka dom flesta är.
puss och godnatt. :*
/ lisafisa'


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0