hej bloggen :)

senast jag uppdaterade var i lördags...
nu är det tisdag.
har helt enkelt varit för upptagen...
i söndags var jag nere på tivolit med sara,tres och amanda...igen ;)
riktigt trevligt,
vi åkte freak out två gånger,ensamma.
sen träning,
dom bästa väntade på mej.
jag älskar er ♥
amanda och sara var hos mej ett tag,
sen åkte dom hem till amanda,
för att sova där :)
dagens hiss söndag: karuseller,
                             bara det bästa som finns !
                             finns ingen annan förklaring...
dagens diss söndag: föräldrar som inte förstår,
                             vinken,eller något annat ?
                             förstår ni ?
                             typ som om man inte vill säga något rakt ut,
                             och försöker göra så att dom fattar,
                             men dom fattar inte,
                             STÖRANDE,säger jag bara !

måndag :
ledig :)
var nere på stan med wilma ett litet tag,
sen gjorde vi inte så mycket mer,
åt godis :)
såhär såg jag iallafall ut idag:


- vitt baslinne från gina
- svarta tights från h&m
- randig tröja som jag fått av min moster


fler bilder inne på tittin när wilma kollade på ett par jeanstights :)




tisdag :
världens sämsta dag,någonsin.
anledning jag inte borde berätta här...
men iallafall,har inte gjort någonting idag...
simon kom förbi ett tag,
medans våra föräldrar var ute och promenerade,
jag pallrade mej från datan och ut med hugo,
följde med mamma ner till hemköp en stund nu på kvällen.
fick skolkatalogen idag också...
oh,fyfan,vad ser jag ut som ?
vet inte,finns inte ord för såna grejer...
lägger ut en bild imorgon om ni vill ? (a)
dagens hiss: försående kompisar.
                  finns ingen förklaring,
                  någon som förstår allt bara
                  jag älskar dom ♥
dagens diss: förlorade vänner...

PUSSAR ! :*
/ lisafisa'

                                               [tryck på bilden så blir den större]

Kommentarer
Postat av: llisasbestis

Ormen va så äcklig ;D Vill träffa dig!:) <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2009-10-21 @ 15:45:27

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0