hej bloggen. :)

ruttet förstainlägg,jag vet.
under bilden skulle inte texten vara två gånger.
men,men,det fick bli som det blev.
morgoninlägg nu,
vaknat tidigt.
fast iof,vi har sovmorgon till 10 i 10.
idag i skolan kommer det någon och pratar om typ kenya. ;o
fast jag har pianolektion då,fast hag vet inte om jag måste hoppa över det.
det känns ganska segt att sitta här på morgonen och inte ha något att skriva.
och inte veta något vad som händer idag.
tänkte fortsätta skriva lite på min so-läxa,som handlar om bris.
sen ska jag gå ner och träna på pianoläxan en sista gång,
innan jag går ut med hugo,min hund.
kan slänga in en bild på honom!
PUSSAR! :*
/ lisafisa'

här får ni en bild på världens bästa. :*











Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0