hej bloggen :)

sjuk idag :/

nu ska ja uppdatera först lördag,sen söndag,sen idag.

lördag 09 - 09 - 12
puh,det tog mej hela dagen att städa.
jobbigt


bild före,jag tog en bild från andra hållet också,men den blev helt svart ;s
sen tog jag en efterbild också,men den vet jag inte vart den tog vägen.
så ni fick bara den här bilden,tyvärr.
ingen dagens blev det heller,för jag var förkyld,så jag gick i mjukisbyxor och slarvig tofs hela dagen.

söndag 09 - 09 - 13
vaknade,oj så tidigt :o
när klockan var 1 var jag uppe hos mina söta små kusiner,
mormor fyller år,egentligen på tisdag,men vi firade henne idag :)
sen träning,den har blivit världbäst med alma !
pussar på det :*
sen åkte vi tillbaka till kusinerna,
vid 8 åkte vi hem,
då ramlade först mormor i trappan :/
bra slut på födelsedagen (y)
det gick väl sådär iallafall...
hände inget allvarligt.


blev ingen dagens idag helller...
hann bara ta den här snabba bilden i bilen överhuvudtaget idag.

måndag 09 - 09 - 14
idag då :)
i och med att jag är sjuk idag blir det ingen dagens nu heller..
imorgon lovar jag !
jag har verkligen bara suttit vid datorn idag.
snart ska jag nog ta och läsa lite på läxan i valpkursen som är ikväll.
pappa får gå.
och perfekt,
min efterlängtade frida-tidning kom idag också,
helt perfekt nu när jag är sjuk.
så jag kröp upp i sängen med en bit choklad och läste igenom den !
mys.
nu ska jag gå,
uppdaterar imorgon.
PUSSAR ! :*
/ lisafisa'

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0