hej bloggen :)

skola idag
sen har jag inte gjort så mycket :)
har äntligen skaffat någon som vill hjälpa mej med min design ! :D
angelica,mitt kusinbarn,
som jag visade i inlägget nedanför.
nå,vad tycker ni ?
vill ni ha en sådan här frågestund ?
lära känna mej bättre och så ?
kommentera.
kommentera överhuvudtaget så blir jag glad ! (a)
nu får ni äntligen en dagens :




- fotbollströja från fotbollen
- vitt baslinne från gina
- svarta leggings från h&m

lägger ut en söndagens :




- prickig tunika från h&m
- vita leggings från h&m


och bilder från at linnea var här igår :)
ni får flera ikväll eller imorgon :


 
söta linnea

PUSSAR ! :*
/ lisafisa'

                                                              [tryck på bilden så blir den större]


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0