hej bloggen :)

inte vanlig skola idag :)
vi hade bara fix till lindemarken,
sen slutade vi nästan.
vi skulle bara stå och sälja nere på stan i en timme,
vilket inte alls var särskilt krävande...
nu sitter jag och linnea och väntar på att maten ska bli klar,
då ska vi ner igen och gå lite (a)
sen ikväll kanske jag ska åka någon karusell.
men annars ska jag iallafall dit imorgon med ida :)
slänger in en dagens också :




- lila baslinne från gina
- jeans från gina
- björkvintröja från lager 157


har bytt om och har ett rött baslinne från gina,en kofta från h&m,och samma jeans.


dagens bild :




såhär söta var jag och linnea idag,med varsin lapp i pannan ! ^^,

PUSSAR ! :*
/ lisafisa'



                                                                       [tryck på bilden så blir den större]

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0