hej bloggen :)

lindemarken idag då :)
jag gick med bästa linnea ♥
köpte inte så mycket, bara godis, en cola, och en biljett till karusellen :)
freak out blev det, åker fler imorgon med ida,
eftersom linnea inte var så pigg på karuseller :/
jag älskar det ! ♥♥♥
sen har nyss håkan och angelica varit här,
dom gick nyss.
nu ska jag nog sova,
imorgonbitti klockan 9 blir det ryaheden med alla hundarna.
ni får troligtvis lite bilder efter det :)
jag skjuter in en bild på freak out - bästa karusellen.
åkte med sara, matilda, ida och cornelia,
jag älskar er alla som har gjort min dag bra, bättre, bäst. ♥



i löööööööööv it !

PUSSAR ! :*
/ lisafisa'

Kommentarer
Postat av: mirjam

fin bild :>

2009-09-19 @ 00:06:34
URL: http://mergopergo.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0