hej små söta :)

nu tittar jag på en lite random film,men ändå lite otäck,
med tanke på vad som hände.
"flight 93", någon som har sett den?
handlar iallafall om 11 september eller när det var... :/
ska slagga snart, är jättetrött efter att ha gått långpromenad med hunden,
och innan dess varit nere på relaxen.
var faktiskt väldigt trevligt. :)
ja,ja,nu börjar jag tröttna på datorn i knät och tv på,
samtidigt som mamma där nere står och tjatar på mej.
imorgon ska jag iallafall börja dagen med att städa rummet !
great, det är ju så kul !
tummen upp, tummen upp !
slänger in en bild på dagens outfit,
rummet innan och rummet efter imorgon tror jag.
idag blir det någon liten tråk-bild, för jag inte har tagit någon särskild bild idag.
det blir en bild på LSS, simmarna jag var på relaxen med. ;)
nu ska jag gå.
PUSSAR ! :*
/ lisafisa'



dessutom:
behöver fortfarande någon som kanske kan hjälpa mej lite med designen? (a)

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0