kvällsblogg :)

nyrakade ben,
målade naglar i en crazy färg,
och mys i soffan.
kan det bli bättre ?
ja,jag har faktiskt hunnit med allt jag skulle idag.
och f*n,så jag har pluggat på franskan !
nu ska jag skriva ner två nyheter,medans det är paus på idol.
världens bästa program,
om inte grey's,
som det är dubbelavsnitt nu om en halvtimme ! :DDD
det har varit sommaruppehåll på det,men idag är det "premiär" igen !
gissa om det är någon som är glad ?!?!
sovmorgon imorgon,
vilket betyder att det troligtvis blir en "godmorgon bloggen :)" imorgon ♥
nu ska jag köra en hiss och diss,
dagens bild och sen ska jag gå och ta bort sminket.
hinner inte uppdatera någon mer gång idag,
jag kommer vara fastklistrad framför tv:n,
och det slutar klockan 11,
och då vill jag faktiskt gå och lägga mej,
efter 2 månader i skolan ;o
dagens hiss: älsklingar
                   som ida,sara,linnea och emma.
                   ni är mitt allt ♥
                   så söta ungar dedära !
                   finns många fler,
                   men dom här har verkligen ställt upp för mej,
                   nu och då.
                   kanske inte linnea,
                   för vi har bara känt varann i två månader,
                   men också när vi var små :D
dagens diss: dålig kamera
                   jag vill ha en systemkamera,
                   nu på direkten !
                   ni får suddiga bilder nu,
                   håller på att spara...

jag känner verkligen för att shoppa nu,
hur mycket som helst,
ska snart in till örebro,
och då ska jag köpa massvis med höstkläder ! :D
ni får bild på det sen.

dagens bild:


söta naglar,
jag älskar nagellack,helt enkelt ! :D

alla kommenterar,så blir jag glad.
alla som gör mej glad,
får en sådan här ! :*
|
|
|
v
PUSSAR ! :*
/ lisafisa'


Kommentarer
Postat av: sara

fina naglar och jag älskar dej å ställer alltid upp det vet du !

<333333333333333333333333333333333333333333333

2009-09-24 @ 20:45:28
URL: http://ssaraloov.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0