paniik !

nu är det så att jag snart får panik och springer runt i rummet för min blogg ser ut som en liten groda... :(
jag som skulle ha den lite finare.
så nu ska någon hjälpa mej !
om du har blogg,kan göra en fin design åt mej,vill jag först se din blogg,sen kan vi bestämma hur mkt jag ska betala ?
det blir inte så jättemycket,men någonting måste du iallafall få.
kommentera är ni snälla ?!?!

okej,ikväll kom jag faktiskt iväg en sväng till min mormor som fyller år.
grattis till henne,
jag älskar dej

sen pallrade sej jag och mamma ut med hugo på en riktig långpromenad.
trevligt,nyttigt och gulligt.
nu kan man unna sej en varm oboy och en macka :)
imorgon kommer nog linnea hit,och vi ska göra något konstigt till skolan,efter det är vi lediga :)
på torsdag kommer jag till skolan igen ! :D:D
saknat mej ?!?!
jag har iallafall saknat alla er (L)
kunde slängt in en bild på min kära mormor,
men har tyvärr ingen :/
annars skulle ni kunna få en dagens på hur jag såg ut hos mormor,
men så fort jag kom hem och kunde ta en sådan,
frös jag så,
så jag drog på mej mjukisbyxorna på en gång.


så därför fick ni en bild på mej och söta linnea innan skolfotograferingen.
vi är så söta,vi vet.
PUSSAR ! :*
/ lisafisa'


                                                                                 [tryck på bilden så blir den större]


Kommentarer
Postat av: angelica

visst kan jag hjälpa dig gumman! Jag håller fortfarande på att lär mig. Men det ska nog gå bra. :D MEN HERRE GUD JAG GÖR DET FÖR ATT DET ÄR KUL SÅ DET ÄR LUNGT! SAKNAR DIG!! PUSS :* hoppas du mår bra! <33333333

2009-09-15 @ 22:50:29
URL: http://angelss.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0