Desperate Housewives

Hej. Desperate Housewives står på på min TV just nu. Idag får ni Dagens Outfit och bilder från att jag var uppe hos kusinerna och alla hundarna i söndags! BE HAPPY! (!!!!)
Idag slutade jag 4, då följde Sara (tryck på namnet för att komma till hennes blogg) med mig hem. Hon pluggade och jag läste, hihi, sociala som v är.
Vid kvart i 8 åkte hon hem, och sen dess har jag suttit här. Kollar nog klart på Desperate, sen tror jag att jag går och lägger mig nästan. Är så sjukt trött så det finns inte (!)

MIN VECKA IALLAFALL:
onsdag : i skolan - ingen jobbig dag
             efter skolan - träning på 1,5 km
             kvällen - plugga

torsdag : i skolan - jobbig dag, men inga inlämningar, sovmorgon till tio i tio
             efter skolan - plugg
             kvällen - sova TIDIGT

fredag : i skolan - inte jobbig dag, men SO-läxa, matteläxa
            efter skolan - ingenting
            kvällen - myskväll

lördag : kollar på skräckfilmer med Emma, Ida, Sara och Linnea

söndag : slaggar nog hos Ida och är där söndag också, KLOCKAN 4 : träning på 1 km


 


haha, fail, kolla mitt finger o:

ljusa jeanstights från H&M
rött baslinne från ginatricot
grå kofta från ginatricot


facelook


Soja och Vilda




Hoppas ni mår bra och sov gott skitungar.



love, ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0