fullproppad vecka

..så kommer troligtvis inte hinna blogga jättemycket.
och jag har inte bloggat så mycket nu heller, men det har ju varit så sjukt bra väder!
kom hem med hugo för ett tag sen.
gick en riktigt lång promenad och mötte två lärare ;)
haha, lite sjukt xd
nu börjar snart Desperate Housewives, sen är det Cougar Town!
wihooo!
idag har jag mysisklädsel, så tog inget kort imorse ;)
men ni får andra sociala bilder från igår när Emma var här, jag tog kort med henne när hon hoppade på studsmattan vi satte upp i helgen.
det var sjukt kul att hoppa, för det var så pass längesen nu!



såhär skoj kan det bli när Emma kommer hit, hihi ;)

JUST JA!
SJUKT BRA LÅTAR NEDAN, OCH NI ÄR TVUGNA ATT LYSSNA!


SAM TSUI ♥


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0