kusin ebba :)

hej :).
snart kommer min kusin ebba hit och sover här tills på lördag..
kommer därför inte uppdatera, tror jag inte :).
men jag uppdaterar igen när hon har åkt ..
orkar inte lägga in dagens outfit idag.
har suttit med sara när hon har färgat håret, sen skulle vi in till örebro men missade bussen ;)
(duktiga som vi är)
nyss tror jag jag läste att det var jättejättebra väder i sthlm? :o
hur kan det vara möjligt när det bara regnar och regnar i lindesberg?
hum..
nu ska jag gå iallafall..

Kommentarer
Postat av: Angelica

sv; det gick ganska bra. Eller jag var inte helt nöjd. Men det var 18 länder där, var av alla var nästan landslag och det stod London 2012 på deras tröjor, så det var väldigt svår konkurans. Men det var jätte kul att se :)

2010-04-09 @ 11:35:07
URL: http://angelss.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0