myskväll

hej :).
har bäddat ut min soffa och har 8 kuddar, 1 täcke och 1 filt runt mej.
gosh, det här är riktigt mysigt.
dunkar massa bra musik och kollar lite på Djävulen Bär Prada.
har sett den förut, men det är alltid kul att kolla ;).
ebba var ju här i helgen.
har inte så mycket att säga, men det har varit supermysigt!
idag åkte jag med henne in till örebro och väntade på bussen.
ska lägga in lite bilder också.
justja!
igår kväll hyrde vi fyra filmer vi skulle kolla på.
2012
Fullt Hus
Fullt Hus Igen
Allt För Min Syster

2012 - riktigt bra, men lite mysko ;). jag och ebba hittade lite fail, men annars var det riktigt rolig! handlar iallafall om att världen går under år 2012, resten får ni se sen!

Fullt Hus - vi kollade egentligen på den för att vi ville se tvåan ( för en viss person ) , men jag hade inte sett ettan så vi kollade på båda. den var sådär, inte riktigt min humor, men den var ändå värd att se :). den handlar typ mest om en familj med 12 barn, som flyttar ifrån sitt hus, och sen reser deras mamma bort, och det blir kaos och massa.

Fullt Hus Igen - den ville vi se för att Taylor Lautner spelar i den, när han var liten (!) sjukt söt film, verkligen kul! fortsättning på ettan, dom åker på semester och deras pappa börjar 'bråka' med en annans familjs pappa medans barnen blir väldigt bra kompisar.. 

Allt För Min Syster - gud, en av dom mest sorgligaste filmerna jag har sett, gud så jag bölade! filmen handlar om en flicka, som har leukemi, hon får en syster som är född till att donera så att flickan (Kate) ska överleva. men så en dag när systern (Anna) är tillräckligt gammal vill hon inte donera längre och säger ifrån..


hihi, älskling! ♥


Kommentarer
Postat av: amalia

allt för min syster kollade på den i helgen jag satt och grina hela tiden <3

2010-04-11 @ 11:59:11

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0