random

Hej alla skitungar!
Är sjukt trött idag..
Igår var när jag slutade (klockan 11 ;) ) gick jag och mötte Matilda nere vid Kristinaskolan.
När hon kom ut, gick vi hem till mig och typ snackade, men sen kom vi på att vi skulle gå ner på disco som var för 4-6 ;)
Jag fick smyga in lite, haha! Det började halv 8, så vi var där nere och var sociala. Sen gick jag Emelie och Matilda och mötte Philip, men han kom inte ut, men iallafall, vi snackade lite med hans mamma istället, haha!
Sen typ lite efter 10 gick jag Emelie Hanna och Petra till OKQ8 för där skulle jag och Emelie bli hämtade.
På vägen hem sprang jag in till Hemköp och köpte en liten chipspåse också.
Sen somnade jag i soffan när jag kom innanför dörren.
Imorse sov jag till halv 11.
Nu ska jag snart baka tills imorgon, då det är tävling nere på badhuset.
Ska bara tävla i 1 heat, annars ska jag stå i caféterian.
Tog tyvärr inga bilder igår.. men ni klarar väl er ändå? :)
Jag kan slänga in några andra random bilder för att trösta er.


Lina och jag

älsklingsmormor

linns fingrar, hon är sjukt duktig på att fixa hår, dock syns det knappt på den här bilden..


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0