Tråkigt

Hej :).
Nu har jag sjukt tråkigt. Har gjort precis allt jag behöver, så det känns grymt skönt!
Jag sitter och dunkar musik och bara tare lugnt.
Funderar på att gå och bada kanske, fryser så :o.
Ni får gårdagens och dagens outfit, för att jag har varit så dålig på att uppdatera. Tog även med mej kameran till badhuset och träningen igår, men dom bilderna får ni inte se här ;).



fail bild
- svarta jeanstights från bikbok
- blått baslinne från ginatricot
- vitt kort kofta från jc


gårdagens :

- jeans från ginatricot
- vitt baslinne från ginatricot
- vit långärmad från typ H&M eller något ;). (den är sjukt gammal)
- sjal från H&M, ( min systers )






kiss, ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0