HOOOOOOOOOOME!

HEMMA NU! Har haft en jättetrevlig vecka i Italien med Linnea och hennes familj. Nu är det så att jag inte vet hur man lägger upp bilder haha?!?! Hela den här raden längst uppe är ju borta?;) Men snart kommer iallafall pappa upp och vi ska kolla på Drag Me To Hell. Tänkte lägga upp mysoutfit och en bild på två filmer jag hyrde idag.. men tydligen inte. Vi får väl se om jag löser det på något sätt haha. Orkar iallafall inte med det nu :) Åh älskade mamma och pappa! Dagen jag skulle åka till Italien kommer pappa hem med ett stativ till mej. F-n vad glad jag blev! Ett Velbon C-400! :D :D :D Och nu igår när jag kom hem från Italien och ska gå upp och lägga mig ser jag att mamma och pappa har möblerat om i mitt rum.. exakt så jag har berättat för dom, köpt en ny byrå, nya gardiner, en hylla och lite sådant. Ska åka in till Örebro och köpa lite småsaker någon dag också! :D :D :D :D :D Perfa! Ciao

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0