GILLERSKLACK MED ARBETSLAGET♥

ja, som ni hör så var vi ute och åkte skidor och pulka idag med arbetslaget.
jag åkte slalom, tycker det är sjukt härligt!
linnea var här efter det.
mysigt, vi kollade på twilight, med mera + några parodier, som är sjukt kul!
nu ska jag gå och duscha, sen skriva nyheter och efter det tror jag nog att jag går och lägger mej.
trött efter heldag ute, dessutom har jag grymt ont i halsen, vi får se om det blir någon skola för mig imorgon..



läs dom som inte har läst dom redan!
det här är något man kan kalla GRYMT SJUK SÅ JÄKLA BRA!


dessutom :

GRATTIS TAYLOR LAUTNER SOM FYLLER 18 TODAY



aah, så snygg (a)


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0