GODNATT

nu går jag nog och lägger mej och läser lite.
bloglovin suger för tillfället, eftersom dom inte visar alla bloggar som har uppdaterats, får man alltså kika efter lite själv, vilket är ganska drygt när man har så kallade 'grupper' och ganska många man följer.
skolan idag var okej.
anders och sören som har skrivit tillexempel böckerna sune, bert och emanuel var i skolan idag.
dom var jätteroliga, och verkligen värda att lyssna på!
gud, jag vet inte hur många gånger alla skrattade.. heh.
imorgon åker linnea till Branäs också, vilket jag inte tycker är okej.
nu orkar jag inte skriva mer, för jag måste hinna med att städa lite med.

SKOLA ONSDAG : anders och sören kommer, vi läser hela dagen, och går en vända tipspromenad.

EFTER SKOLAN : jag går med sara hem och äter en semla. sen sitter vi och pratar i nästan en timme, efter det är det träning som gäller, körde ganska hårt. nöjd nu.

SKOLA TORSDAG : förmiddag åker jag pulka med några från min klass + andra. eftermiddag går jag till badhuset och badar.

EFTER SKOLAN : anna kommer till mej och vi åker upp till volvogården och gör iordning till årsmötet, kommer kanske bilder.

FREDAG SKOLAN : vanlig skoldag.

EFTER SKOLAN : inget alls, tror jag iallafall inte.. kanske tar en sväng till örebro och springer in på IKEA.

LÖRDAG : WOOHO! veckans höjdpunkt - GUSTAVSVIK MED SARA !


nu dejtar jag kudden och blir lite avundsjuk på alla i min bok.
hehe.


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0