SARA

idag när jag vaknade gjorde jag med iordning, sen gick jag till sara och var där hela dagen.
17.45 började våran dans, och vi var där nere 17.43.
sen gick jag hem efter dansen också.
jag känner mej faktiskt lite duktig! ;)
nu har jag bara tittat på tv, och suttit vid datorn.
imorgon 8.30 åker jag och amanda in till gustavsvik, ja, jag ska dit igen.
men imorgon är min saknade kusin där, och jag vill jättegärna träffa henne, så vi tre och några fler är där imorgon.
uppdaterar nog inte innan det, men ska försöka uppdatera när jag kommer hem :)
nu ska jag gå ner och duscha av mej en snabbis, innan jag troligtvis går och lägger mej.


random bild jag redigerade lite snabbt och dåligt nu för några minuter sen


nu går jag ner och duschar.


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0