SPORTLOV

hej.
okej.
nu är det såhär.
jag slutar kanske blogga om ni inte börjar kommentera.
länka min blogg i massor?
snälla ni.
det är sååå drygt att uppdatera, men inte få några kommentarer.


okej.
nu ska jag inte låta sur.
dagen har varit helt okej.
pappa har varit nere och köpt baguette på 37:an åt mej.
jättegott.
så nu är jag mätt i magen ;)
sen har jag varit så himlans duktig och lagt in alla bilder från min kamera och från min mobil på datorn.
så jag ska lägga ut massa bilder hade jag tänkt (a).
dom får ni faktiskt ta och kommentera, för det kanske är du som är med på någon? :)
imorgon runt hakv 10 åker jag och sara in till gustavsvik, så jag hinner troligtvis inte uppdatera innan dess, kommer nog hem vid 5, halv 6.
lovar att uppdatera då.


sommaren 09 / almas stjärt


sommaren 09 / jag wilma tuva dia och linnea


sommaren 09 / linn jag och emma


hösten 09 / barnkalas hos elin


sommaren 09 / sara ewelina jag och karlo


sommaren 09 / wilma och jag


sommaren 09 / sara och jag


hösten 09 / linnea och jag (inte beredda på kortet)


vinter 09 / jag (inte beredd på kortet)


vinter 09/10 / linn emma jag och simon


sommaren 09 / massa gulliga små simmare


det här var en bild från mina favoritminnen från sommaren/hösten/vintern 09
hope u enjoyed !

nu blir det let's dance och solsidan.

Kommentarer
Postat av: angelica

du får inte sluta, jag läser gumman! :) <3

2010-02-20 @ 00:31:12
URL: http://angelss.blogg.se/
Postat av: linnea

hahaha, supersöta bilder på dig sötis ;*

men bilden på mig är väll inte så fin va? ;P

<333333333333333

2010-02-20 @ 09:09:47
URL: http://liinneaasplund.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0