13.42 / NYÅR

förlåt för riktigt sena bilder.
nyårsnatten kom vi hem vid tre & jag orkade inte lägga in massa bilder då.
dagen efter låg jag & sov framför tv:n, jag mamma & lina kollade på massa filmer.
igår städade jag & hade mys.
men nu idag kommer äntligen lite bilder!
senare idag kommer sara, därför vill jag snart gå & göra mej iordning, men jag lovar, jag uppdaterar dagens outfit snart.
nu uppdaterar jag som att det var nyår.


nyårsafton:
först på dagen var vi ute & åkte pulka allihopa, var faktiskt roligare än jag hade tänkt mej, frös ingenting.
när vi kom hem bastade vi lite, eller ganska länge, jag linn emma & simon.
vi 7 gick vi ut & badade tunna.
stolt, för jag rullade mig faktiskt i snön!
tyvärr är min pappa lite för seg på att ta kort, så inget kort på det.
men tro mej, jag gjorde det.
jani, sen gick vi väl in & gjorde oss iordning lite, sen spelade vi rockband & biljard.
& gissa vem som vann?
höhö..
okej, nu ska jag sluta skriva på, & ni får bilderna istället.
enjoy!


haha, undvik mej i bakgrunden!

baby♥


tunnbadning

mat
&
champis


jag isa linn emma & matilda kollar på raketer

filmade mest, men en raket i himlen, hihi!

innan tunnbadning, haha!
& sist dagens outfit:


- svarta tunna tights från ginatricot
- lila 'tubtopp' med nitar från jc
- nitarmband från lindex

emmas outfit:

simons outfit:

haha, jag hade jättekul iallafall!


Kommentarer
Postat av: sara

söt outfit du hade :)))))))

iloveu

<3

2010-01-03 @ 19:29:50
URL: http://ssaraloov.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0