17.45 / WHEN LOVE TAKES OVER

nu väntar jag på att sara ska komma.
vi ska försöka ta oss igenom en liten uppgift vi har från skolan.
eftersom provet är direkt efter lovet någon gång, tänkte vi vara duktiga & plugga lite.
dessutom måste jag göra klart läxan.
jag lovade ju er som sagt en dagens outfit & så.
så ja, här kommer den.



- tights från ginatricot
- vitt baslinne från ginatricot
- t-shirt från cubus, som jag har fått av sara
- kofta från ginatricot

nu ska jag & sara plugga, inlägget blev försenat, för nu är klockan 19.53, hihi!



Kommentarer
Postat av: sara

liten och liten..

det har tagit oss mer än 5 timmar....

nej fan, nu måste vi plugga klart !(L)

2010-01-03 @ 23:12:23
URL: http://ssaraloov.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0