18.21 / SARADAG

sara åkte nyss hem, för att vara lite med sin familj, eftersom att hon inte har varit hemma på två dagar, hihi, jag kidnappade henne lite igår..
vi tog inga kort, så det blir inga sådana.
börja inte gråta, hihi!
jag & sara hade iallafall jättekul, vi somnade vid 4 inatt & vaknade klockan 1 idag.
efter det har vi typ försökt plugga lite till & sen har i suttit & gjort massa idiot test, haha!
ja, jag orkar inte uppdatera något mer än såhär.
nu ska jag gå & vara lite social jag med.
äter pannkakor ikväll med mamma & pappa, sen tror jag att jag hyr alvin & gänget, för sara ville se tvåan, men jag har fortfarande inte sett ettan.
panik!



dessutom..
kika in i sara's gulliga blogg, & kolla värsta söta inlägget hon skrev om mej!
jag älskar dej stumpan♥

Kommentarer
Postat av: sara

du kanske ska länka den också ? :pp



haha, mamma å pappa suger på idiottestet :p.

hih ,de va kul (a)

puss

2010-01-04 @ 19:09:44
URL: http://ssaraloov.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0