20.11 / HOS SARA

hejhej.
sitter hos sara nu♥
hon sitter vid sin brorsas dator & jag vid hennes.
skolan idag var rätt okej faktiskt.
skönt att få träffa alla man har saknat som bara den under jullovet..
hihi.
jag är lite busig.
ikväll myser nog jag & sara mest.
imorgon klockan 12.20 åker vi med bussen in till örebro för att se 'alvin & gänget 2'
sen shoppar vi lite troligtvis, ska köpa en t-shirt & en tröja som jag har velat haft ganska länge, lägger in bilder på det imorgon isådanafall.
nu ska jag fortsätta med allt.
sara har lite kul här bredvid mej, haha!




jag i nuläget, glad som få!

Kommentarer
Postat av: angelica

så söt så!! :) saknar dig! <3333333 puss på dig

2010-01-28 @ 18:59:31
URL: http://angelss.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0